The Chinese University of Hong Kong
events & news


Death and Grief under COVID-19 (Conducted in Putonghua)

Name of Activity : Death and Grief under COVID-19 (Conducted in Putonghua)
Unit: THE ALUMNI ASSOCIATION OF MASTER OF ARTS PROGRAMME IN RELIGIOUS STUDIES, CUHK
Location: Hong Kong
Venue: Zoom Seminar
Date: 2020-06-01 - 2020-06-01
Time: 9:30 am - 11:00 am
Details:

【疫起聊生死】
香港中文大學宗教研究文學站 x DEAtHFEST 又有講座啦,而今次有兩個全新突破。

第一,我地終於衝出香港,因為對象是居於美國的華人和華人社工(感謝APISWC的 #JiewenHuang 邀請)。

第二,由三個國家的人合作,非常感謝馬來西亞的老友暨生死教育專家 #冯以量 主講普通話場)。

大家如果唔介意星期一早上聽講座的話,非常歡迎你們報名參加,今次的講座主題是「疫起聊生死」。

Enrollment:

第一場:粵語場
(美國西岸時間) 24/5/2020 晚上6時半當至9時 
(香港時間) 25/5/2020 早上9時半至12時
報名:https://forms.gle/s1bwM3N13tcW3cip9

第二場:普通話場
(美國西岸時間) 31/5/2020 晚上6時半當至8時 
(香港時間) 1/6/2020 早上9時半至11時
報名:https://forms.gle/5QAwToyEQMbuc4X2A

Enquiries:

aa-mars@alumni.cuhk.edu.hk


Back